Aangekomen in Penshurst - Reisverslag uit Penshurst, Verenigd Koninkrijk van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu Aangekomen in Penshurst - Reisverslag uit Penshurst, Verenigd Koninkrijk van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Penshurst

Door: sharonareedijk

Blijf op de hoogte en volg Sharona

23 April 2013 | Verenigd Koninkrijk, Penshurst

Hoihoi,
nou zoals jullie aan mijn titel kunnen zien ben ik gisteren veilig aangekomen in Engeland. Ik heb al vele indrukken op gedaan en ook moet ik stiekem nog wel een beetje wennen aan het accent.
Ik vloog gisteren om elf uur, na eerst afscheid te hebben genomen van vriendlief ging ik op zoek naar mijn gate, die natuurlijk ergens achteraan was! Na geld te hebben omgewisseld moest ik me zelfs nog haasten naar de gate. Mijn vliegtuig had tien minuten vertraging, waardoor we iets later geland waren. Ik landde op London Gatwick en vanaf hier moest ik nog een stukje met de trein. Ik had maar een half uur om mijn koffer van de band te pakken en mijn trein te halen en dat is gelukt! Ik moest onderweg nog 1 keer overstappen, maar dat was allemaal erg makkelijk en duidelijk aangegeven. Ik werd opgehaald door de nanny die nu bij het gezin is , haar naam is Sarah. Ze is erg vriendelijk en nogal verbaast over mijn Engels, gelukkig!
Ik heb wat spullen uitgepakt en een rondleiding gekregen door het huis en de enorme tuin. Ik heb deze dag niet heel veel gedaan, want ik moet eerst gewoon even wennen aan een nieuwe routine en alles.
Ik woon zelf niet bij de familie in huis, maar ik heb een klein mini huisje naast het grote huis. Het is een soort studio, met hierin een eigen keukentje, een slaapgedeelte naast een zit gedeelte en een badkamertje. Dit vind ik zelf erg fijn, omdat je toch echt je eigen ruimte hebt! Al mijn leuke fotolijstjes staan er al!
Vandaag stond ik vroeg op, want mijn werkdag begint om 7 uur in de ochtend, maar omdat mijn laptop het niet deed gisterenavond ben ik ook vroeg naar bed gegaan. Vandaag moest ik het ontbijt voor Eliza en Willy maken, zij gingen hierna door naar school en ik bleef met Tom achter. Ik heb veel buiten met hem gespeeld deze ochtend, want het was erg goed weer! Hij vindt het erg leuk om op zijn tractor door de tuin heen te rijden. Hierna kwam Louise , de moeder alweer thuis en hebben we samen lunch bereid en opgegeten. Tom ligt nu in bed tot een uurtje of twee dus heb ik even een pauze! Vandaag krijg ik ook nog even alles te zien , hoe alles werkt etc. Al met al is het een goed begin!
Ik laat snel weer van me horen!
Groetjes Sharona

  • 23 April 2013 - 15:00

    Esmee:

    Hee Sharona!

    Klinkt gaaf allemaal.
    Heel veel plezier daar met je gezin. :)

    Esmee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharona

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 41190

Voorgaande reizen:

22 April 2013 - 07 Augustus 2013

Zomer au pair in Engeland

09 Augustus 2010 - 26 Juli 2011

1 jaar au pair in Amerika

Landen bezocht: