Matt's en Ben's verjaardag - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu Matt's en Ben's verjaardag - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu

Matt's en Ben's verjaardag

Door: sharonareedijk

Blijf op de hoogte en volg Sharona

17 September 2010 | Verenigde Staten, Bainbridge Island

Hoi mensen,

als eerste even een melding dat het hier nog steeds leuk is en dat ik me nog steeds enorm goed vermaak en nog geen last heb gehad van heimwee! Natuurlijk mis ik mijn familie enorm en ik denk elke dag even aan jullie allemaal, maar ik vermaak me hier prima.

Vorig weekend ben ik weer naar Seattle gegaan samen met Michaela. We hadden daar afgesproken met Amandine en een nieuw meisje uit IJsland genaamd Ester. We zijn met zn vieren maar eens Space Needle gaan bezoeken. Wij dus als enorme toeristen daar fotos maken en druk pratend over hoe mooi en geweldig Seattle wel niet was. Een man die er werkte vroeg ons dus waar we woonden en toen we zeiden dat we hier woonden in Seattle verbaasten wij hem een beetje, hij zag ons aan als de typische toerist met camera, ohja plus onze accenten, natuurlijk hebben we hem wel even onze situatie uitgelegd. Daarna zijn we met zn viertjes naar de markt gegaan en hebben we twee duitse meisjes opgepikt, Larissa en Janin. Op naar de starbucks natuurlijk voor een lekkere kop koffie en toen werd Larissa gesmst door een meisje uit Frankrijk, dus die kwam ons ook al vergezellen, de naam was Arielle. Hele club meiden dus en het was ook enorm gezellig! We zijn lekker pizza wezen eten en daarna naar de bioscoop gegaan om de film "dinner for schmucks"te bekijken. Hilarische film is het , een aanrader vond ik zelf!

Die zondag had ik afgesproken met Andrea een meisje uit Colombia die hier ook op het eiland woont. We gingen bij Mora's een ijsje eten en twee meisjes van Brazilie kwamen er ook bij , al ben ik de namen vergeten... Het was enorm gezellig en lekker. Die avond gingen we naar een sushirestaurant met mijn gastgezin , want Matt de gastvader was jarig!!! De sushi was nogal apart, ik vond het opzich wel lekker , maar had er denk ik teveel bij voorgesteld waardoor ik het een beetje tegen vond vallen, snappen jullie me nog? Maargoed ook weer een leuke ervaring dus!

Maandag, dinsdag en woensdag waren vrij normale dagen. Heb lekker gewerkt en de week ging weer vrij snel voorbij!

En donderdag was het Ben's verjaardag!!! Eindelijk 8 jaar en hij heeft zoveel playmobil cadeaus gekregen dat nu de vloer niet meer te zien is. Het was een enorme leuke en gezellige dag, maar de verjaardagen worden eigenlijk zondag pas echt gevierd met vriendjes, familie en kennissen. Donderdagavond hadden alle meiden van het eiland afgesproken bij Mora's om weer een ijsje te halen en heb nu bijna alle au pairs hier ontmoet! Was een enorme gezellige groep en we hadden veel lol!

Vrijdag , vandaag was ook een aardig normale dag. Heb vanmorgen gtst met mama en joelle gekeken via skype, zij zetten gewoon de laptop gericht op het beeldscherm en zo kunnen we samen kijken naar onze geweldige soap haha! Vandaag ook meteen mijn cursus geregeld, sta nu ingeschreven bij Seattle central om als eerste te beginnen aan een cursus Frans! Ben enorm benieuwd hoe dat gaat aflopen!

Nu zit mijn weekend eraan te komen wat ik heerlijk vind, morgen lekker uitslapen, wat kan ik daar naar uitkijken zeg! Moet morgen overdag wel werken, de kids moeten namelijk naar piano en Josy en Matt zijn druk met het huis in verband met de party's op zondag!

Liefs Sharona

ps. Voor de mensen die me dus een kaartje willen sturen , denken jullie aan de internationale postzegel die erop moet! Een foutje die veel mensen kunnen maken (A) ..

  • 18 September 2010 - 10:48

    Mam:

    Leuk verhaal weer Sharoon
    en gezellig dat je al zoveel au-pairs kent.
    Vrijdag was gezellig he gtst kijken,gaan we vaker doen.Veel plezier dit weekend:D

  • 18 September 2010 - 11:25

    Ellen:

    Heeey meidd!:D

    Leuk om weer een verhaaltje te lezen! En natuurlijk heel fijn dat je het nog zo goed naar je zin hebt!;)
    Is mijn kaartje eigenlijk al overgekomen, want ik had er namelijk WEL een internationale postzegel op gedaan! hahaha!

    heel veel plezier zondag op de verjaardag en nog succes met werken natuurlijk!
    We spreken elkaar snel weer op skype!:D

    Liefss, xx Ellen

  • 18 September 2010 - 17:18

    José:

    Leuk verhaal Sharona,
    Hoop wel dat je de suchi met stokjes hebt gegeten zoals dat hoort.

    Fijne zondag nog doeiiiiiiiii

  • 18 September 2010 - 19:59

    Ciska Struiksma:

    Net de link op hyves ontdekt! Je schrijft leuk zeg, goed te lezen!
    Leuk verhaal ook. Ik ga je iets vaker volgen.

    Groetjes

  • 18 September 2010 - 21:00

    Wilfred:

    hoi sharona,
    mooi he ,prachtig toch ze weten waar we vandaan komen via accenten,haha.
    je hebt zekers weer een mooi verhaal.maar dat gtst ,snap ik helemaal niks van.
    volgens mij wanneer je volgend jaar aug weer komt en thuis kijkt,zit je er weer gelijk in.
    maar ik had het vanmiddag van joelle gehoord dat jullie samen hadden gekeken,vond ik prachtig.
    mooi dat ,dat zo kan.
    techniek staat voor alles.
    en euh hoe staat het met de jongens.
    groetjes oom billy.

  • 19 September 2010 - 13:57

    Lisanne:

    Haha, super grappig dat je op deze manier gtst mee kan kijken! :P

    Wel leuk dat je het zo naar je zin hebt. Ik ben trouwens ook benieuwd hoe jouw verjaardag daar gevierd zal worden ;)

  • 19 September 2010 - 16:58

    Tessa:

    Heemeid,

    Een beetje late reactie maar ik had het drukdruk dit weekend! Het blijft leuk om je verhalen te lezen en het 1x in de week skypen moeten we er maar inhouden!
    Dat is erg gezellig!
    Ben blij dat je het zo erg naar je zin hebt en we spreken elkaar snel weer toch?!

    Veel liefs vanuit London(L)

  • 20 September 2010 - 12:27

    Truus:

    Hoi Sharona,

    wat een leuk verhaal weer en wat fijn dat daar zoveel au pairs zijn die je hebt ont moet.

    Veel plezier in the USA

  • 22 September 2010 - 19:06

    Marieke:

    Heey!!!!!
    How are you?
    Hoe is het daro?..
    Zo te zien gaat het nog super!!.. Ik lees weer zeer leuke dingen!!...
    Beetje late reactie.. maar ik dacht laat ik eens even kijken of er een berichtje van de waarbenjijnu in mn postvak zit;).. Want het gaat wel super met de studie.. Maar echt super super druk.. dus vlieg van het een na het ander;) Dus ik dacht laat ik weer even updaten en reageren:P..
    Aaah sushi.. dat is idd een beetje apart he.. alles smaakt of naar vis of naar ei:P.. ofja.. dat was mijn ervaring:P.. haha dus ik snap je uitleg wel:P..Ben je al begonnen met deine coersoes franseee?:P..
    Erg mooie taal:p.. Haha gtst nog druk aan het volgen:P?.. very spannend!!.. Ik volg het hier en daar een keer.. dus wss ben je nog beter op de hoogte dan ik (A).. Nog plannen voor as weekend?:)... Haha.. We hyve wel ff verder:P..xxxx Marieke:)

  • 24 September 2010 - 20:58

    Erna Harbers-Vaags:

    Hoi Sharona,

    Omdat ik nogal benieuwd ben naar je avonturen heb ik ook je verslagen gelezen. Het lijkt me prachtig wat je allemaal meemaakt. Heel veel plezier en succes nog. Groetjes, van fam. Harbers, Erna

  • 25 September 2010 - 09:29

    Lauraa:

    Hee Sharoon!

    Echt super datje het daar zo leuk hebt! Hoe bevalt het engels?
    Mijn opleiding is engels hihi dus ik mag er ook aan geloven!
    Vind het echt leuk al je verhalen zo te lezen!
    Ennee, zijn er nog beetje leuke guys daar dan?
    haha;)
    Als je weer terug bent, moet je volgend jaar maar x met ellen langskomen hier in leeuwarden (: Lijkt me supergezellig!
    Ik spreek je nog wel weer een keer!!

    xxxxxxxx lauraaa (jaja van de spanjevakantie)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharona

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 397
Totaal aantal bezoekers 41361

Voorgaande reizen:

22 April 2013 - 07 Augustus 2013

Zomer au pair in Engeland

09 Augustus 2010 - 26 Juli 2011

1 jaar au pair in Amerika

Landen bezocht: