God kijkt toe van boven - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu God kijkt toe van boven - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu

God kijkt toe van boven

Door: sharonareedijk

Blijf op de hoogte en volg Sharona

14 November 2010 | Verenigde Staten, Bainbridge Island

Hallo mensen,
ik heb weer een geweldig weekend achter de rug! Ik was home alone , dus dat was ook wel erg relax. Mijn hostfamilie had besloten een weekendje weg te gaan naar de zus van mijn hostvader Matt. Ik kon meekomen met ze als ik dat gewild had, maar ik had al zoveel plannen gemaakt voor het weekend dat ik ervoor koos om thuis te blijven.

Vrijdag:
Vrijdag was eerst een aardig gewone werkdag voor mij, de kinderen waren vrij van school dus ik moest ze zowat de hele dag vermaken. Die middag hadden ze ook muziekles, ze spelen allebei piano, maar nu hebben ze allebei gekozen om nog een tweede instrument erbij te spelen. Dus eerst zat ik daar een uur met ze ( allebei een half uurtje pianoles) en nu zit ik er twee uur, omdat Ben gitaar is gaan doen en Sophie viool. Heel erg saai om daar twee uur te zitten wachten, maar ik kan het ook niet helpen. Toen ik thuiskwam gingen zij net weg naar de zus van Matt! Ik heb dus lekker de muziek aangezet en heb me voorbereid op de avond. Ben ook even op de weegschaal gaan staan , dr zit gewoon al 4 kilo bij op sinds ik hier ben. Die macdonals doet me niet goed hier. Michaela kwam mij ophalen tegen kwart over 6 om naar Seattle te gaan, we hadden een afscheiddinner van Dorianne. Het was enorm gezellig , maar jammer dat Dorianne verhuist naar Ohio naar haar nieuwe familie..

Zaterdag:
Overdag heb ik niet veel gedaan , een paar wasjes gedraaid en lekker geskyped met mijn zusje en mama! In de avond ben ik weer naar Seattle gegaan en had ik afgesproken met Natalie een Nederlands meisje. Zij werkt hier ook als een au pair! We zijn lekker wezen uit eten en hebben daarna Due Date gezien in de bioscoop. De film zelf was niet zo bijzonder, maar we hebben het enorm gezellig gehad. Natalie moest enorm lachen om mijn blunder die ik op vrijdag gemaakt had, het was namelijk zo op vrijdag toen we op een tafel aan het wachten waren in dat restaurant had ik een enorm grote mond over dat Nederlandse jongens totaal niet romantisch zijn.. stonden er net twee nederlandse gasten naast me, oeps sorry guys! Natalie vond dit wel grappig om te horen.

Zondag:
Op deze dag had ik al een hele week gewacht. Ik Sharona Reedijk de ongelovige , ging naar de kerk! Het weekend hiervoor hadden Michaela en ik twee aardige jongens ( waarvan 1 supersupersuperleuk is ) ontmoet in de ferry, Adam en Michael. Zij gingen altijd naar een soort van jongerenkerk waar ook een leuke band kwam en ze vroegen ons of we mee wilden. Nou Michaela kon niet , maar ik wilde wel mee en Larissa ging gelukkig ook mee. Ik ging natuurlijk alleen maar mee zodat ik Adam een beetje beter kon leren kennen! In de kerk zelf vond ik het toch een beetje saai.. maar de reis erheen en alles was super! Heb zon leuke dag gehad met ze, super leuke jongens om mee om te gaan! En zo gelovig zijn ze zelf ook niet , het is meer zo dat alle amerikanen bijna elke zondag naar de kerk gaan. Daar worden ze mee opgevoed.

Dus ik heb een leuk en druk weekendje achter de rug! Nu zometeen maar eens lekker slapen ..
Groetjes van Sharona

  • 15 November 2010 - 06:30

    Joëlle:

    God schrijft even een berichtje:
    Ohhhhh, heb je mooie liederen gezongen? :O:O
    Hahahahahhahaahhaa. :P:P:P

    leukverhaaaallllllllll!

    xxx'

  • 15 November 2010 - 06:58

    Sarah:

    Typisch sharona haha leuk! No worries die 4 kilo gaat er zo weer af als je weer op je fietsje mag in nederland en stampot eet! Xx

  • 15 November 2010 - 06:59

    Sarah:

    Denk daar maar niet aan!

  • 15 November 2010 - 07:51

    Mam:

    Ha ha Sharoon echt een uitspraak van jou:D
    Ben blij voor je dat je weer een leuk weekend hebt gehad.

    Veel liefs en een dikke knuffel van mij

  • 15 November 2010 - 07:57

    Tessa:

    heemeid,

    Leuk verhaal weer! Erg grappig dat je naar de kerk bent geweest.. Nou voor mij begint de werkweek ook weer en helaas Johan is alweer weg. De tijd vliegt voorbij!

    We moeten snel weer skypen!

    Liefs xx uit Londen!

  • 15 November 2010 - 21:05

    Lisanne:

    Hallelujah, welkom bij de club van de (toekomstige) kerkgangers, hihi ;)

    Leuk dat je het nog steeds naar je zin hebt. Hopelijk kunnen we snel eens skypen!

    Xx Liesje.

  • 16 November 2010 - 21:45

    Wilfred:

    hoi sharona,wat een mooi verhaal,ik hoop wel dat ik je weer herkent,wanneer je terug komt.

  • 17 November 2010 - 19:57

    José:

    Hee, je hebt alweer veel meegemaakt. "k heb net met je zusje alle foto's es effe zitten bekijken, leuk hoor. En wat de jongens betreft dat zit dus wel snor daar. Groetjes en tot een volgende keer. XXX

  • 20 November 2010 - 10:05

    Truus:

    Hoi Sharona,
    nou leuk verslag hoor en ik lees wel leuke jongens daar:) .
    Veel plezier daar,

    groetjes uit Vriezenveen

  • 21 November 2010 - 16:33

    Mam:

    Wanneer komt je volgende verslag?
    Natuurlijk is iedereen benieuwd naar je date we willen alles weten,over hoe galant de amerikaanse jongens zijn haha.

    Veel liefs van mam

  • 23 November 2010 - 21:09

    Joëlle:

    kijkt God nog steeds toe van boven? :):) Hahaha, nu schrijft God niet weer even een berichtje hoorr hahaha. Ik ben thuis al druk aan het oefenen met Engels, hahahaha. :P:P:P
    Geen idee waarom ik HIER een berichtje neerzet, terwijl je alweer een nieuwe hebt (die ik ook al gelezen heb + wat geschreven), maar vond ik even nodig ofzo. :(

    Lots Of Love, Joëlle <33

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharona

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 41364

Voorgaande reizen:

22 April 2013 - 07 Augustus 2013

Zomer au pair in Engeland

09 Augustus 2010 - 26 Juli 2011

1 jaar au pair in Amerika

Landen bezocht: