En dan leer je de liefde kennen.. Junior - Reisverslag uit Cle Elum, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu En dan leer je de liefde kennen.. Junior - Reisverslag uit Cle Elum, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu

En dan leer je de liefde kennen.. Junior

Door: sharonareedijk

Blijf op de hoogte en volg Sharona

04 Juli 2011 | Verenigde Staten, Cle Elum

Junior is zijn naam voor iedereen die het even weten wil. In mijn laatste maand tref ik iemand, natuurlijk weer eens iets typisch Sharona's vind je niet? Goed.. ik loop een beetje van stapel natuurlijk , maar er is niet veel tijd meer hier en ik wil zoveel mogelijk genieten van alle tijd die ik nog heb. De algemene informatie over hem is: Zijn naam is Junior, hij is 29 jaar oud, woont in Kirkland wat dichtbij Seattle is. Hij komt officiel uit Brazilie waar die ook wel weer gaat wonen over een paar jaar en hij runt een eigen bedrijf in huizengoed ofzoiets!

Zaterdag 25 juni:
De zonnebank moest weer eens bezocht worden uiteraard! Heerlijk om daar even onder te liggen. Na die tijd kwam Nyasha me ophalen. Zij is een Duits meisje waar ik samen lessen mee heb gehad in Fashion op Seattle Central Community college. We zouden die avond gaan bowlen met wat vrienden van haar. Eerst zijn we naar wat winkels gegaan en hebben we lekker sushi gegeten. Daarna zijn we Nina gaan ophalen en toen zijn we ons bij Nyasha thuis gaan klaarmaken voor de avond. Andrea een Deens meisje kwam ietsje later binnenhoppen. Ik praatte wat met Nyasha over de jongens en ze vertelde me dat het echt gewoon gezellig met ze was , dat ze je niet probeerden te versieren ofzo maar gewoon lachen! Dus ik had mij volledig ingesteld op leuke jongens waar we lol mee gingen hebben, maar wat verder niks zou worden! En toen kwamen er twee mega trucks aan.. met drie mannen, Henrique, Junior en Fernando. Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst Fernando het interessants vond en stapte dus in de auto waar hij zat en dat was Juniors auto. Alleen kon Fernando geen engels, of nouja amper engels wat voor mij al een afknapper was. Daarna had ik hele leuke gesprekken met Junior en kwamen we aan op de bowlingplek. We hadden eerst nog geen baan, we moesten een uur wachten dus gingen we naar de biljardtafels. Ik had nog nooit gespeeld dus ik ging aan een tafel zitten, maar Junior wilde persee dat ik bij hem in het team zat. Ik heb hem gewaarschuwd hoe slecht ik was , maar dat maakte hem niks uit. Daarna gaf die mij wat geld om wat andere spelletjes uit te proberen samen met Nyasha. We gingen dus een beetje flipperen etc. Ondertussen haalden de jongens eten en drinken. En toen het bowlen, we hadden twee banen , want op 1 baan kon je dan met 4 spelen en we waren met zn achten. En Junior vroeg meteen hoe je mijn naam moest spellen omdat ik dus bij hem in het team moest. Weer waarschuwde ik hem dat ik OOK niet goed was in bowlen , maar dat geefde niks. Nou leuk gebowld en enorm gelachen met Junior. Hij zorgde heel goed voor me , dat ik altijd wat te drinken had enso. Het laatste potje ging die zelfs extra verliezen zodat mijn punten wat hoger werden! Hij vroeg me of ik in zijn truck wilde rijden naar een vriends huis. Ik vond het prima, maar stiekem wel een beetje eng. We gingen dus met zn allen naar die vriend zijn huis. Ik rijdend in die enorme truck van hem.. ik ging zitten, zette me stoel goed , spiegel check en ik wil de pook pakken. Guess what.. die zat er niet. Die zat aan het stuur , had ik weer! Nou ik aangekomen , beetje scheef geparkeerd , maar mensen ik heb wel mooi gereden!! In het huis daar ook lol gehad , gedronken , gegeten en toen ineens moest ik mee naar buiten met Junior, Nyasha en Nina. Zij zijn de rokers dus ik dacht al, bah koud! Ik bleef natuurlijk over met Junior alleen.. En toen vertelde die me dat die me eigenlijk vanaf het eerste gezicht al heel leuk vond en vanaf toen is het een achtbaan geweest.Op dat moment werd ik behandeld als een prinsesje.Die avond bleef ik slapen bij Nyasha en de volgende dag zouden we naar het meer gaan met de jetski van Junior. We werden opgehaald door Henrique en we reden naar de supermarkt om boodschappen te doen. Daar kwam Junior ook met de jetski achter zijn auto. Ik moest natuurlijk bij hem in de auto en we reden naar het meer. Heel goed weer gehad daar en een heerlijke middag gehad. Die jetski is echt supertof! Zelf was ik nog een beetje een stuntel, maar als ik achterop bij Junior ging en ik vroeg hem of die een beetje harder wilde gaan ging het wel echt hard! We gingen met 60 miles over het water , wat zon 100 km is. Voor de mensen die dit eng vinden , we hadden wel zon speciaal vest aan.. dont worry! Toen heerlijk gegeten daar op het strand en ik ontmoette wat familieleden van Junior. We waren enorm close en iedereen kon dat duidelijk zien.Maar aan al het leuke komt een einde, hij bracht me netjes naar de ferryboot en toen stond er weer een gewone werkweek op me te wachten.

1 juli:
Kamperen.. jaa dat is anders dan in Europa. Dit is echt kamperen. Dat doe je niet op een camping , maar in de natuur. Er zijn geen wc's alleen maar van die dixi dingen. Vrijdagavond werd ik opgehaald door Junior om met hem , zijn vrienden en Nyasha en Nina te gaan kamperen in Cle Elum. 2 uur rijden vanuit Seattle. Die avond was het geweldig, leuke muziek op en wat lekkere drankjes erbij. Ondertussen werden de tenten opgezet, gelukkig begon Junior daar vroeg genoeg mee want wij hadden de beste plek, ze noemden onze plek de paradise plek, want hij stond precies tussen 4 bomen en het was vlak. Junior had een generator gekocht om stroom vanaf te tappen. Hij had dat ding in de bosjes gezet omdat die nogal een lawaai maakt. Hij had er 1 lamp op aangesloten en de rest zou later wel komen, nou .. dus niet! Dat hele ding ontplofte en we hadden brand in de bosjes. De jongens renden met water in pannen en het is uiteindelijk gedooft.Maar het was wel even schrikken hoor! gelukkig verliep de rest van de avond helemaal goed en om 4 uur gingen we een keer naar bed. Junior werd al vroeg wakker van alle stemmen in de ochtend. Maar gelukkig kon ik gewoon nog even doorslapen. Tot ik ineens een heeeele boze schreeuw hoorde.. de buurvrouw was woest op ons.. We hadden geen respect voor hen met de luide muziek en we hadden hun plek ingepikt. Omdat het geen echte camping was kon je geen plekken inpikken en ja er was geen regel voor de muziek. In plaats van dat ze de avond ervoor even langs gekomen was stond ze nu te foeteren. Toen kwam ik dus maar uit mijn bed om te kijken wat er aan de hand was, maar toen was de drama al weg.. lucky me! Junior serveerde me een heerlijk ontbijtje en daarna zijn we naar het water gegaan. Er waren meer Brazilianen op de "camping"en natuurlijk kende Junior iedereen. Ik zal even uitleggen , Junior is 1 van de oudere in hun kringetje en iedereen kijkt ene beetje tegen hem op en hij kent ook gewoon iedereen, beetje popijopi figuur zou me vader zeggen. En Junior bleef maar weg van het water en ik wist niet waarom. Ik kreeg wel ineens heeeele boze blikken van een ander meisje. Als blikken konden doden dan was ik nu echt dood. Ik probeerde dr te negeren.. Junior kwam op een gegeven moment wel terug en hij is gewoon best klef aangelegd. Altijd even een kus of knuffel en dat meisje bleef maar pissig. Ik vroeg Junior dus maar gewoon wie ze was en wat ik verkeerd deed. Het bleek zijn ex te zijn die nogal.. gek was. Hij had het twee jaar geleden al uitgemaakt en hij is toen naar Brazilie gegaan en zij is hem toen gaan achtervolgen. Hij werd gek van dr en zelfs nu ze al een ander had was ze nogsteeds gek op Junior , dat kon ik gewoon aan dr zien. Maargoed iedereen wist dat ik nu bij hem behoorde en de mannen bleven ook wel uit mijn buurt want ze wilden geen ruzie of trammelant. Je moet wel nagaan dat de Braziliaanse cultuur anders is dan de Nederlandse. Ik bedoel ik praatte wel met andere mannen , maar ze probeerden niks en flirten was er echt niet bij, wat ik natuurlijk niet erg vond, maar het was wel grappig. Alle andere meiden werden geplaagd enso maar mij deden ze niks omdat ik Juniors meisje was. Die middag begon de drama.. Nyasha ging samen met Henrique en dat ging best goed.. maar hij gaf dr alleen aandacht als hij alleen met dr was. En zij werd daardoor helemaal pissig. Toen Fernando haar handdoek afpakte flipte ze helemaal op hem en gaf ze hem zelfs een klap. Oke even nog een cultuurding , een vrouw die een jongen slaat is uit den boze, andersom trouwens ook hoor! Fernando ging door die ruzie heel veel drinken en ondertussen gingen Nyasha en Henrique het gesprek aan wat voor geen meter liep uiteraard. Fernando klom op de jetski en ging ermee weg.. alleen door de dronkenheid laat die het ding omkiepelen en hij kon hem niet meer gewoon krijgen. De hele jetski liep dus vol met water.. Daar was iets aan kapot gegaan en ik kon duidelijk zien dat Junior hier niet blij mee was. Hij was ondertussen wel erg lief voor mij hoor , want ik vond die drama van Nyasha ook maar drie keer niks. Na een paar uur klussen aan die jetski was die eindelijk weer gemaakt. Maar het was al avond en we gingen dus lekker eten. Heerlijk gegeten weer en daarna weer een goede avond gehad. Lekker kampvuur erbij en lekkere drankjes. De mannen gingen dansen, jaa sorry hoor.. maar de Nederlandse jongens zullen dit nooit doen, maar het was geweldig! Ik heb zoooo om ze gelachen. Die kunnen echt met die heupen dansen hahaha! We gingen deze keer niet zo heel laat naar bed , twee uur ofzo was het denk ik. Nina was al eerder naar bed gegaan en toen Nyasha ook weg ging wilde ik ook, maar Junior wilde nog even zijn drankje opdrinken. De buren hadden er genoeg van en die hadden hun spul opgepakt en zijn weggegaan. Deze nacht was wel wat warmer want we hadden nog een extra deken te pakken gekregen , want 's avonds koelde het enorm af en ik heb het altijd koud , maar nu dus extra koud. Ik sliep dus ook met drie lagen kleding aan, lekker sexy! De volgende dag stond Junior al om 7 uur op , maar ik ben blijven liggen tot 11 uur. Ook Nina en Nyasha sliepen tot 11 elf uit, want toen werden we allemaal gewekt door Henrique. Heerlijk ontbijt weer gehad, echt ik ben enorm goed verzorgd daar hoor! Ik had altijd drinken en eten, echt een prinsessenleven. Die middag ben ik nog even samen met Junior op de jetski gegaan en heeft die me even wat mooie plekken laten zien daar, het was echt geweldig. Midden op een meer met allemaal bergen om je heen en groen. Super gewoon! Ik zal dit moment ook altijd blijven onthouden, het leek wel een anzichtkaart. Die avond heb ik genoten van de laatste avondmaaltijd en toen heeft Junior me naar de ferry gebracht in Seattle. Zelf ging die nog weer terug , die schat had me dus even weggebracht waar die in totaal 4 uur voor moest rijden..... Jaa niet iedereen is zo gek haha! Thuis heb ik eerst net lekker gedoucht en zo duik ik heerlijk me bed in.
Volgend weekend spend ik mijn weekend in zijn huis en gaan we misschien nog naar het casino. Erg gezellig dus! Kijk er alweer naar uit.

Liefs van Sharona

• 04 Juli 2011 - 12:41

Sarah:

Hey Sharoon! wat een verhaal weer!:) Gelukkig heb je het og erg goed naar je zin daar! Ik probeer je binnenkort nog even te mailen, zit nu op Renesse en het internet werkt niet altijd even goed ;)
    Veel plezier nog, veel liefs Sarah

• 04 Juli 2011 - 15:44

Marieke:

He meid,
    Wat een super leuk verhaal! Het klinkt dat het je prins op het witte paard is ;) Echt heel erg leuk. Je hebt dus een super leuk weekendje gehad. Wel gaaf dat je zo ergens je tentje in de wildernis kan zetten en er kan camperen. Super! .. Maar erg vervelend dat je hem net in je laatste maandje leert kennen..... Hmmmm Ik wens je heel veel plezier saampjes !!..Hou me op de hoogte!;).. Xxx

• 04 Juli 2011 - 17:03

Joelle:

Hoi Sha! haha, lekker op zo'n dixi.. Mama vertelde het vanochtend al, bah bah bah. Ga je nog een keer kamperen? Hahaha . xxxxx.

• 04 Juli 2011 - 19:02

Mam:

Grappig hoor dat kamperen en op een dixie te moeten haha.Ik moest wel lachen om die brand.Veel plezier nog.
    xxx mam

• 05 Juli 2011 - 16:04

Wilfred:

hoi sharona,mooi verhaal weer.
    En nog bedankt voor het kaartje.
    zieje gauw weer ,geniet er nog maar lekker van.
    groeten oom billy.