Sneeuw betekent hier: Geen stroom - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu Sneeuw betekent hier: Geen stroom - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu

Sneeuw betekent hier: Geen stroom

Door: sharonareedijk

Blijf op de hoogte en volg Sharona

22 November 2010 | Verenigde Staten, Bainbridge Island

Hallo hallo mensen,
hier zit ik dan op mijn bed met drie lagen kleding aan , een muts op, een dikke sjaal om en twee dekens.. Het is koud geworden in Seattle! Zal eerst even over mijn weekendje vertellen,

Zaterdag was het dan eindelijk zo ver , mijn allereerste echte date met een Amerikaanse jongen, wat was ik nerveus , maar vooral ook nieuwsgierrig!Om vier uur kwam Adam me ophalen in een andere auto , een mooiere en snellere.. we zijn naar Poulsbo gereden waar die me eerst een beetje het kleine stadje heeft laten zien en waar die ook wat chocolaatjes gekocht had voor me! Wat een schat is het toch ook! Elke deur werd voor me geopend , daar kunnen de Nederlandse mannen nog wel wat van leren zeg! Voelde me wel een beetje een prinsesje!:)Daarna zijn we heerlijk gaan uit eten in een Italiaans restaurant, lekker knus bij de open haard. De date was dus eigenlijk perfect.... Alleen zijn we we gewoon vrienden en zal er nooit een relatie van komen, we hebben er wel over gesproken en hij heeft eerlijk bekend dat die dolgraag een relatie met mij zou willen, maar hij komt net uit een relatie met een meisje waar die verloofd mee was en dat had er bij hem toch wel even goed ingehakt. Hij wilde eerst aan zichzelf werken voordat die uberhaupt in een relatie zou gaan stappen. Daarna werd die me een beetje te sprookjesachtig en kwam die aanzetten met verhalen als : Elke vrouw verdient een prins en dat kan ik nu niet zijn. Ik had zoiets van oke whatever! We hadden dus totaal verschillende gedachten qua relaties betreft, dus zijn we gewoon vrienden die lekker af en toe gaan daten. Want van die verwennerij hou ik wel hoor , chocolade en deuren die worden open gehouden.. Moet er maar niet verslaafd aanraken! Hij heeft me netjes thuis afgezet en daarna hebben we nog wel een uur gesmst ofzo .. Ja we zijn allebei kletserds!

Zondagmorgen ben ik eerst naar Charlotte gegaan om de baby te bekijken van haar hostparents! Hannah is de naam van het kleine meisje en ze is zo lief! We hebben daar een lunch benuttigd ( sla met hotdogs) en daarna hebben mijn hostparents me afgezet bij de ferry om naar Seattle te gaan! Daar had ik afgesproken met Christina uit Oostenrijk en heb ik een nieuw meisje leren kennen , Carina ook uit Oostenrijk. We hebben even geshopt , al heb ik niks gekocht! En lekker gegeten in de cheesecake factory! Daarna kwam Adam me ophalen met de auto in Seattle om naar de kerk Mars Hill te gaan! Michael en Kyle waren daar ook al , en Adam en ik waren dus een beetje laat. De kerk was wel veeeeel interessanter dan de vorige keer, kon er nu wel van genieten eigenlijk! Het ging enorm over jezelf en niet over Jezus en God en weet ik veel wie! Maar meer over wie jij als persoon bent en je ging echt nadenken over de dingen die je doet in je leven. Op een gegeven moment moesten we wel gewoon gaan , dus hup met de auto op de ferry! Ook weer enorm gezellig , die jongens zijn namelijk wel echt enorm leuk om mee om te gaan! Ze hebben de stomste verhalen die ze je kunnen vertellen en Adam bleef charmant met het openen van deuren. Zodra ik thuis was kreeg ik ook meteen een smsje waarin dan weer stond hoe mooi ik eruit zag die avond, nou dat is toch schattig of niet! Ik heb dus wel goed geslapen:) ..

Vandaag was het maandag! En ja , het sneeuwde.. de heeeeele dag maar liefst! Ik was er eigenlijk niet zo blij mee , want hou toch niet zo van sneeuw. De school ging wel gewoon door en toen de kids thuis kwamen hebben we eerst maar eens goed buiten gespeelt in de tuin! Een sneeuwballen gevecht gehouden , wat Sophie niet zo leuk vond en een poging gedaan om een sneeuwpop te maken! Koud koud koud was het buiten.. en ja hoor tegen etenstijd viel de elektriciteit uit, daar zaten we dan in het donker. Gelukkig hadden we genoeg kaarsen en zaklantaarns. En Matt had dit al verwacht en had dus hout ingeslagen, we konden dus een vuurtje maken in de open haard die we anders niet gebruiken. Na dat dus gedaan te hebben ben ik naar me kamer gegaan met een kaarsje als licht. Het was acht uur , dus ik was helemaal niet moe, drie lagen kleding aan getrokken en extra dekens gepakt voor de koude nacht die ik verwachtte. Toen er plots een lampje ging branden en daar was de elektriciteit weer! Jippie!!! Nou morgen denk ik dat de kinderen vrij zijn van school door de sneeuw hier, dus mama ik ben denk ik morgenochtend niet online op msn. Hoop wel dat je snel beter wordt met Joelle!

Liefs van Sharona

  • 23 November 2010 - 06:43

    Mam:

    Ha ha ik ben lekker de eerste!!!!
    Sha je bent je oorwarmers vergeten
    ojee wat nu hi hi.
    Leuk verslag weer ga zo door!!!
    Is wel eens leuk om als prinses behandelt te worden door de jongens
    haha.

    veel liefs en een dikke knuffel van mam

  • 23 November 2010 - 09:57

    Ellen:

    Joehoe en ik ben de 2e!
    Wat een leuk en grappig verhaal zeg, echt super!
    Echt wel nice dat die jongens je daar als prinses behandelen, ik geloof dat ik peter dat ook maar eens even aanleren!:p Haha!
    Heel veel plezier daar nog en ik spreek je snel weer via Skype!

    Liefss, Xx

  • 23 November 2010 - 13:12

    Joëlle:

    jippiiiie en ik ben de 3e hahaha! :P

    aiii, lijkt me koud daar! Heb je nog mooie liedjes gezongen in de kerk hahahaha? :P. Hoorde van mama dat ze vandaag (dinsdag) vrij hadden gekregen van school? Sneeuwvrij? Jaloerssss! :P:(

    Love, Joëlle <3

  • 25 November 2010 - 18:38

    Laura:

    haha leuk hoor :P
    bij ons was het vandaag ook koud o.O
    alleen geen sneeuw (a)
    en wel stroom xD
    haha.
    Nog veel plezier, lekker met de warme chocomel voor de kachel gaan zitten :P
    als ze dat daar hebben :P vast wel.

    xx

  • 26 November 2010 - 22:54

    Rob:

    In het begin vergeet je te vertellen dat je ook een lange onderbroek aan moest hebben.
    Maar verder een leuk verslag.

    XXX Rob

  • 30 November 2010 - 23:54

    Luzern CH:

    Lees ik dat goed dat jij sneeuwpoppen kan maken?
    Thuis wilde je dat nooit.

    Gr ???????? uit Luzern CH.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharona

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 41384

Voorgaande reizen:

22 April 2013 - 07 Augustus 2013

Zomer au pair in Engeland

09 Augustus 2010 - 26 Juli 2011

1 jaar au pair in Amerika

Landen bezocht: