Happy Halloween - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu Happy Halloween - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu

Happy Halloween

Door: sharonareedijk

Blijf op de hoogte en volg Sharona

31 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Bainbridge Island

TRICK OR TREAT!!!!

Hoevaak ik dat zinnetje nu vandaag en eigenlijk al dit hele weekend gehoord heb weet ik niet , maar neem van mij aan , heel erg vaak.
Dit weekend was het Halloween weekend , wat een enorm leuk weekend zeg! Het is zo zonde dat wij dit niet in Nederland vieren! Vrijdag begon het al ..

Die ochtend ging ik naar de school van Ben en Sophie omdat zij daar een parade hadden. Ze hadden hun costuums meegenomen naar school en ze waren super actief die ochtend!Ik kwam dus tegen elf uur aan op school en had appelsap meegenomen voor de kinderen in Sophie's klas. Sophie had haar pantercostuum al aan en was enorm blij! Ze wilde steeds fotos maken met haar beste vriendinnetjes! Daarna even in Ben's klas wezen kijken en hij had een enge hand gemaakt uit popcorn waar die TE druk mee was. Daarna snel teruggegaan naar Sophie's klas en liep ik maar zo tegen Hagrid op. Hij was vanuit Zweinstein even naar deze optocht komen kijken. Het costuum was geweldig en heb er wel een foto van op hyves! Toen begon de hele parade , allemaal kindjes die achter elkaar door de hele school lopen in hun trotse costuums. Het was geweldig om te zien! Daarna even nog naar de Macdonald gegaan , had zo zin in een cheeseburger en had het wel verdiend vond ik , want ik had ook deze week mijn theorie gehaald voor de auto!!!!! En ja dat was best pittig , het engels was op een hoog niveau , dus vaak leken alle antwoorden op elkaar... Nou toen belde Ester me op of ik zin had om die avond bij haar te komen slapen en dan naar een halloweenparty te gaan dicht in haar buurt.Voor een feestje kun je me altijd wel bellen, dus nadat ik Matt en Josy had gevraagd of ze me nog nodig hadden die avond , wat niet zo bleek te zijn heb ik snel me spullen gepakt en ben ik naar Ester gegaan. Wat een reis , wat een reis... Eerst met de ferry een half uur , daarna door Seattle een half uur gelopen naar de busstop en daarna een half uur in de bus gezeten naar Kenmore, waar Ester dus woont. Dorianne en ik kwamen om dezelfde tijd aan en toen kwam Ester ons ophalen om naar dr huis te gaan! Ester had even wat alcohol gekocht, want ja Dorianne en ik mogen dat natuurlijk nog niet als 19 jarige meisjes. Toen kwam Larissa ook bij Ester thuis en hebben we even lekker getut en gekletst. Om half twaalf eindelijk een taxi gebeld en naar de houseparty gegaan. Wij kwamen als laatste ofzo aan en het was al super druk! Het was enorm gezellig en heb er leuke mensen leren kennen. Daarna weer met dezelfde taxi naar huis gegaan en toen zijn we gaan slapen.

Zaterdag was erg vermoeiend, om negen uur ben ik opgestaan bij Ester omdat ik om 1 uur moest werken. Dus na vier uur slapen zat ik met me vermoeide kop weer in de bus terug richting Seattle, waar ik een kop koffie gehaald heb bij starbucks en daarna weer in de ferry. Ik was een uur te vroeg dus kon ik meteen even me tas uitpakken enso! :) .. Ben met de kids naar piano gegaan en daarna toen ik klaar was met werken om vier uur even snel gedoucht, want Michaela kwam alweer om vijf uur. We moesten ons klaarmaken voor de tweede halloweenparty! Ik ging weer verkleed als Candygirl en Michaela was een zombiebruid. Om zeven uur met de andere meiden van het eiland afgesproken, maar ik vind die meiden niet zo heel leuk. Het is echt zon Duitse groep die alleen Duits praten eigenlijk. Wij gingen dus ook niet bij hun zitten in de ferry, Charlotte was er ook en haar costuum was zooo goed, ze was Lady Gaga! Toen we aankwamen moesten we nog even wachten op de auto's en daarna zijn we naar het zuiden van Seattle gegaan waar het feest was! We waren bijna de eerste dit keer..... Dat is altijd een beetje saai vind ik zelf. Maargoed het huis was echt super mooi versierd en nadat er meer mensen kwamen heb ik me prima geamuseerd! Weer leuke en nieuwe mensen leren kennen. We zouden daar eigenlijk gaan slapen samen met de andere eilandmeiden , maar die waren ineens verdwenen in een slaapkamer ofzo! Ester kwam ook en die was met de auto en die wilde ons wel een lift naar Seattle geven om ons bij de ferry af te zetten, zodat we gewoon de eerste ferry in de ochtend konden nemen en in ons eigen bed konden slapen. Want dat slapen daar leek Michaela en mij toch niet zon goed plan. Ester heeft ons dus afgezet en toen ontdekten we dat het ferryhuis niet eens open was. We moesten anderhalf uur wachten voordat we naar binnen konden. Wij buiten onder een afdakje zitten wachten, zoals mensen die Homeless zijn, haha gelukkig ging de tijd enorm snel en konden we lekker naar binnen! Toen met de ferry naar huis gegaan en geslapen tot 3 uur de volgende dag.

Zondag de laatste Halloweendag, ik werd dus om 3 uur wakker en om kwart voor vier zou Rene hier zijn met Alicia en zouden we met zn allen naar Winslow gaan om daar trick or treat te gaan doen!De kinderne vermaakten zich dus prima , Sophie ging als Ginny Wemel, Ben was een demenor, Alicia was een heks en Sam die ook met ons meeging was een Romein. De kinderen hadden hun snoepbakjes goed gevuld, tegen zes uur zijn we even snel wat gaan eten en daarna zijn we naar een buurt gegaan die ze helemaal in Halloweenstyle gemaakt hadden. Hier liepen zoooveel kinderen rond en ze gingen allemaal langs de deuren en zeiden dan: Trick or treat!! En zo hebben ook Sophie, Ben, Sam en Alicia weer snoep in ontvangst mogen nemen. Na een uur rondgelopen te hebben was Sophie dood moe en enorm bang voor alles wat er ook maar eng uitzag! We zijn snel naar huis gegaan en nu zit ik dus lekker te relaxen in mijn kamer.

Die reacties vind ik trouwens altijd super leuk! Bedankt bedankt bedankt!!

Groetjes van Sharona

  • 01 November 2010 - 06:46

    Joëlle:

    Heeeeee Sharoooon,

    hihi trick or treat. :D. haha nee leuk verhaal hoor hahaha! Oh, dus Ben & Sophie waren helemaal in de Harry Potter sfeer? :P

    xxxxxx.

  • 01 November 2010 - 07:28

    Sarah:

    Ik wil ook weer halloween! Zooo leuk! Mooi verhaal weer! Xx

  • 01 November 2010 - 10:06

    Lisanne:

    Oewhh, leuk al die feestjes zeg! =D

    Enne, gefeliciteerd met het behalen van je theorie! Echt super knap!

    xx Liesje.

  • 01 November 2010 - 11:33

    Truus:

    Hoi Sharona,

    nou je bent al net zo enthousiast als Tessa over Helloween,
    leuk verhaal en blijf genieten,;)
    Groetjes uit Vroezenveen

  • 01 November 2010 - 15:21

    Jan En Ans:

    je verslag gelezen, hartstikke leuk hoe jij je daar in de states thuisvoelt. En al veel meegemaakt in die paar maanden. Nu nog even de praktijk van het autorijden doen, maar ook dat zal je wel goed afgaan. Wij sturen via facebook wel wat vakantiefotos. groetjes uit borculo.

  • 01 November 2010 - 15:52

    Mam:

    Hee hee Sharona
    Zo te lezen heb je je goed vermaakt met Halloween.Je hebt ook leuke fotoos van Halloween gemaakt,Ben en Sophie zagen er ook schattig uit.Je zag er zelf ook leuk uit jammer dat je die pruik niet op had haha:P

  • 01 November 2010 - 15:55

    Mam:

    Sorry dit vergeten te zeggen,veel liefs van ons allemaal en succes met afrijden(niet druk om maken:P)
    bye bye

  • 02 November 2010 - 08:49

    Tessa Kamphuis:

    heemeid,

    Wat een leuk verslag, ben blij dat je het zoo leuk hebt gehad met Halloween. Hier in Engeland was Halloween ook super!:D
    Vnv gaan we ff weer skypen! Gezellig.

    Liefs uit Londen!

  • 02 November 2010 - 09:54

    Marieke:

    Haha klinkt geweldig!!.. Leuk dat het daar zo leeft:) Inderdaad wel heel anders zoals het hier wordt gevierd. Kan me voorstellen dat het best eng kan zijn.. sommige costuums:p.
    xXx..

  • 05 November 2010 - 19:22

    Wilfred:

    hoi sharona,wat een mooi verhaal zeg,ongeloofelijk wat maak jij nu toch van alles mee.
    geniet er nog lekker van.
    groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharona

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 321
Totaal aantal bezoekers 41370

Voorgaande reizen:

22 April 2013 - 07 Augustus 2013

Zomer au pair in Engeland

09 Augustus 2010 - 26 Juli 2011

1 jaar au pair in Amerika

Landen bezocht: