Happy birthday to me! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu Happy birthday to me! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu

Happy birthday to me!

Door: sharonareedijk

Blijf op de hoogte en volg Sharona

09 Februari 2011 | Verenigde Staten, Seattle

Lieve mensen ,
als eerste bedankt voor alle felicitaties op mijn hyves en facebook en voor alle lieve kaartjes die gestuurd zijn naar me!Vond het echt allemaal superlief!
Mijn eerste verslag die ik schrijf als 20jarige...

Dit weekend heb ik mijn verjaardag gevierd, omdat 7 feb dit jaar op een maandag viel, wat nooit zo'n handige dag is als het om verjaardagen gaat!
Vrijdag ben ik met mijn hostfamilie lekker gaan uit eten bij een Thais restaurant hier op Bainbridge Island. Het eten was echt enorm lekker en we hadden ook echt veelste veel besteld! Alleen voor het voorgerecht hadden we al : 4 kiploempia's, 4 vegetarische loempia's, soep, 6 kipsate's en nog een ander soort loempia die in een zachte deegrol zat. We deelden dit wel met de hele familie, maar alsnog was het veelste veel. Als hoofdgerecht ook weer teveel besteld! Maar het was heerlijk, dus heb er goed van genoten. Heb ook heerlijk kunnen kletsen met Matt en Josy die avond, ze vroegen me van alles over mijn afgelopen jaar. Ze vroegen bijvoorbeeld wat mijn 5 hoogtepunten waren: - De vakantie in Spanje met mijn familie, - Met papa naar Sicilië, - Mijn vertrek en reis naar Amerika, - De auto die ik kreeg voor me verjaardag, - Mijn tripje naar Los Angeles.
Natuurlijk heb ik veel meer hoogtepunten gehad dit jaar, maar dit was het eerste wat in me opkwam. Ook hadden ze nog een cadeautje voor me , wat ik ook enorm lief vond! Ze hadden een waardebon van 100 dollar gekocht voor de h&m, ik kan dus mooi zomerkleding in gaan slaan straks! Was er supersuper blij mee en zoiets komt ook gewoon goed van pas! Daarna kreeg ik nog een heerlijk toetje van het restaurant omdat het mijn verjaardag was!

De volgende dag werd ik enorm laat wakker! Had the black swan gekeken, erg mooi film! Super goed geacteerd door Natalie Portman, maar geen film die je leuk met je familie gaat kijken. Er zit aardig wat drama in en zelfs wel wat vervelende stukjes, maar ik raad hem mensen wel aan hoor! Het is niet voor niets zon populaire film hier in Amerika! Die middag snel me tas ingepakt en ben ik richting Christina gegaan. Hele reis om er te komen , eerst met de boot, daarna nog een stuk door de stad lopen en dan met bus 24 naar Magnolia. Daar kwam ze me ophalen en zijn we naar dr huis gegaan. Even haar hostmoeder ontmoet en haar hostkindjes en toen zijn we ons maar klaar gaan maken voor de avond. Biertje erbij, muziek op en het haar stijlen, super combinatie vind ik zelf! Toen weer met de bus naar Seattle en richting het Hardrock cafe gelopen. Daar ben ik lekker wezen uit eten met, Christina uit Oostenrijk, Ester uit IJsland, Jani uit Paraguay, Katrin uit Duitsland, Sabrina uit Oostenrijk en Snezana uit Montenegro! Enorm gezellig gehad, lekker bijgekletst met iedereen. En een heerlijke hamburger naar binnengewerkt, al zijn die dingen hier zo enorm groot dat je ze nooit helemaal opkunt! Ook hier heb ik weer een ijsje gekregen vanwege me verjaardag met zelfs een kaarsje die ik uit mocht blazen, heb natuurlijk wel even een wens gedaan voor mijn 20ste jaar! En ook hadden een paar meiden een cadeautje meegenomen wat super lief was! Van Christina kreeg ik een waardebon voor het Hardrock cafe, enorm handig dus en heb hem meteen gebruikt! Van Ester kreeg ik wat make-up en een mini malibu, heb die daar meteen maar stiekem in mijn jus d'orange gedaan hihi! Snezana had een enorme teddybeer gekocht met chocolade en Amandine die er helaas niet bij kon zijn had haar cadeau afgegeven aan Ester, zodat Ester het aan mij kon geven en dat was een douchesetje! Daarna hebben Christina en ik om 1 uur een taxi gepakt richting Christina's huis en zijn we al snel in slaap gevallen.

Zondag is er weinig gebeurd, in de ochtend wakker geworden bij Christina, toen snel richting huis gegaan. Ik werd thuis al opgewacht door Matt die meteen vroeg of ik het leuk had gehad en hij had de mededeling dat Sophie ziek was en zij dus thuis bleef morgen. Ik baalde stiekem wel een klein beetje omdat ik op me eigen verjaardag de hele ochtend had willen skypen met me familie thuis, maar Matt beloofde me dat ik wel even een half uurtje/ uurtje kon skypen morgenvroeg als Sophie bijv lag te slapen.

Maandag was het dan zo ver , eindelijk 20 jaar oud! Al is deze leeftijd hier niet zo belangrijk, alles draait hier om de magische 21.. Heb een vrij normale dag gehad, half zeven Ben wakker gemaakt en zijn ontbijt en lunch voorbereid, daarna hem op de bus gezet en bezig gegaan met asprines geven aan Sophie. Die ochtend hebben Sophie en ik beide op de bank gezeten en hebben we Annie de musical gekeken. Het ging gelukkig al beter met dr en toen ze even een dutje ging doen heb ik dan even geskyped met het thuisfront! Er waren nog aardig wat mensen bij mij thuis, niet alleen me moeder en zusje waren er, maar ook mijn opa en oma en de familie Wegdam. Erg leuk even met iedereen geskyped dus!! Daarna hebben Sophie en ik High school musical 2 gekeken en toen kwam Ben alweer terug van school. De middag ging wel aardig snel voorbij vond ik zelf en om 7 uur werd ik opgehaald door Michaela en Maria om uit eten te gaan bij de Mexicaan op het eiland. Dat was ook weer enorm gezellig en super lekker! Michaela had een heel boekje gemaakt met zo'n beetje alle foto's erin van ons twee! Echt super leuk en lief van dr. Ook daar kreeg ik weer een ijsje ( het begint haast saai te worden ) , maar ik kreeg nu ook vier mexicaanse mannen die "happy birthday" zongen in het Spaans! Ondertussen werd er een sombrero op me hoofd gezet en als traditie een beetje ijs op me neus gedrukt, waar toen snel een foto van gemaakt is die ik gratis erbij kreeg! Nou een hoop lol is daar dus wel beleefd! Toen lekker gaan slapen.

Vandaag, de dinsdag heb ik weinig gedaan.. Sophie mocht nog een dag thuis blijven waar ik wel een beetje van baalde , omdat ik enorm moe was. Heb dus een dubbele espresso gedronken in de morgen en toen er weer tegenaan! 14 Uur gemaakt op deze dag, maar heb niet geklaagd, omdat ik normaal gesproken veel minder werk. Sophie heeft me wel geholpen met de was vandaag en we hebben wat spelletjes gespeeld. Morgen gaat ze wel naar school denk ik, ze was namelijk al wel helemaal opgeknapt!

Nou duik ik maar lekker me bed in, want het begint hier ook weer laat te worden!
Liefs Sharona

ps. Mijn vader, mijn moeder, mijn zusje en Liza komen 18 feb al hierheen! Kijk er enorm naar uit om ze te zien!!!

  • 09 Februari 2011 - 09:34

    Lisanne:

    Super dat je zo verwend bent!
    Als je weer terug bent, bouwen wij hier ook een feestje ;)

  • 09 Februari 2011 - 15:56

    Mam:

    Hey Sha jij bent verwend 3x uit eten in een weekend haha.Hier was het wel stil om zonder jou de verjaardag te vieren.Maar het was wel even gezellig om te skypen met jou.
    Over 9 dagen doen we jou verjaardag nog een keer over, we kijken er enorm naar uit.

    veel liefs en een knuffel van mam

  • 10 Februari 2011 - 10:19

    Tessa Kamphuis:

    Heemeid,

    Wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad! :D We moeten snel weer skypen en natuurlijk heel veel plezier met je paps, mams, zusje en Liza daar.

    Spreek je snel weer xxxx

  • 10 Februari 2011 - 16:56

    Marieke:

    Hee!! Haha ijsjes genoeg dus:P!
    Heerlijk,.. ook alweer een dubbel zomers gevoel krijg je er waarschijnlijk van;)..
    Nu moet je alleen nog ons cadeautje krijgen.. (wel laat eigenlijk..)..
    Ben benieuwd wanneer je die ontvangt!..
    Tot snell!!
    XXxxx

  • 10 Februari 2011 - 21:01

    Sharona:

    Marieke!! je ring is binnen :D! Had het Ellen gisteren al verteld en wilde constant een berichtje sturen op facebook of hyves , maar vergat het telkens! Vindt het superlief van jullie en ik vind hem supermooi!! :D En hij past!!!
    xx Sharona

  • 11 Februari 2011 - 06:52

    Joëlle:

    Hee Sha.
    Zozooo, heb je nog een filmpje van die mannen die happy birthday zongen hahahaha? :P Nee, nou ja .. ben blij dat je het leuk hebt gehad haha! :)
    Nog maar precies één weekje, en dan krijg je nog wat cadeautjes hihihi <3

    xxx joëlle!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharona

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 41384

Voorgaande reizen:

22 April 2013 - 07 Augustus 2013

Zomer au pair in Engeland

09 Augustus 2010 - 26 Juli 2011

1 jaar au pair in Amerika

Landen bezocht: