Girls Night Out! - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu Girls Night Out! - Reisverslag uit Bainbridge Island, Verenigde Staten van Sharona Reedijk - WaarBenJij.nu

Girls Night Out!

Door: sharonareedijk

Blijf op de hoogte en volg Sharona

25 September 2010 | Verenigde Staten, Bainbridge Island

Hee mensen,
heb weer een druk weekje achter de rug al zeg ik het zelf! Hij is namelijk enorm snel voorbij gegaan! Heb deze week de kaartjes ontvangen van Ellen en Oma&Opa, bedankt nog daarvoor, superlief van jullie!

Zondag had ik de verjaardagen van Ben en Matt op 1 dag. Ben zou hem in de middag vieren met vriendjes en vriendinnetjes en in de na middag kwamen de familieleden/kennissen. Het was zo anders dan een Nederlandse verjaardag zoals ik hem gewend was vond ik zelf. Om 12 uur kwamen namelijk de kinderen al, eerst gingen ze een pizza maken , daarna bowlen in de achtertuin en als laatste deden ze een spel met waterpistolen, om 2 uur werden alle kinderen weer opgehaald. In Nederland duren kinderfeestjes toch vaak van 2 tot 5 ofzoiets? Nou goed hier was dat dus net even anders. Daarna kwamen de familieleden en alle kennissen , zij waren er allemaal tegen 3 uur, er werd wat chips op tafel gezet en iedereen stond. Er werd wat naar buiten gelopen en ik dacht , woow dat is wel even wat anders dan hoe wij altijd in kringetjes gaan zitten om de tafel met chips en toast. De bbq werd aangedaan en iedereen kreeg een hamburger of hotdog en daarna was het tijd voor taart, de taart zag er super lekker uit, met allemaal chocolade. En bij deze taart aten ze ijs, ook iets nieuws voor mij. Ze hadden ook maar 1 soort taart en niet zoals bij ons vaak drie verschillende smaken. Daarna werden pas alle cadeaus uitgepakt en tegen 7 uur gingen de laatste gasten weg. Bij ons komen de gasten vaak pas tegen 7 uur , net na het avondeten. Ik vond dit nogal vaag en besloot meteen dat ik me verjaardag gewoon op de Hollandse manier met Hollandse tijden wilde vieren.

De hele week was het een normale werkweek voor me, kinderen waren naar school toe en ik genoot van me series in de ochtend. Heb wel samen met Sophie een dromenvanger gemaakt tegen haar slechte dromen, hij is echt super mooi geworden!

Vrijdagavond was het dan zover, Girls Night Out!!! In de diamondclub op 5th avenue nummer 323. Ik ging samen met Michaela en we zouden Amandine en Janin bij de Space Needle treffen. We zijn even met zn vieren pizza wezen eten en daarna gingen we vol goede moed naar de club. Onderweg werd ik gebeld door Ester dat zij er al voor stond, wij kwamen aan en het gebouw was leeg ... Het leek niet op een club, het was gewoon een doodsaai stil gebouw. Ester had trouwens een vriendin meegenomen die ook uit IJsland kwam, Dorianne. Volgende plan was om dan maar naar het Hard Rock cafe te gaan dat in Seattle downtown ligt. Amandine kon helaas niet meekomen , want ze moest een bus halen om nog terug te komen in huis. Daar aangekomen hebben we het super gezellig gehad, het hardrock cafe is geen cafe waar ze rockmuziek draaien hoor! Het is een heel groot cafe waar iedereen binnen mag komen , dus geen 21plus grens gelukkig! Hier hebben we alcoholvrije cocktails gedronken en we hebben lekker gekletst! Toen zijn Michaela, Janin en ik naar de ferry gelopen , want Janin bleef bij mij slapen op het laatste moment. Ze kon niet meer thuis komen , door gedoe met de bussen en omdat ze een rematch gaat doen wilde die hostvader haar ook niet ophalen en ik vond dat ik dr niet op straat kon laten staan , dus had ik Josy en Matt gesmst of ze bij mij kon slapen en dit was wel goed!

De zaterdag werd ik smorgens rustig wakker en zijn Janin en ik gaan ontbijten, ook hadden we even Ben succes gewenst met de voetbalwedstrijd die hij nu zou hebben! Daarna zijn we terug gegaan naar Seattle en hebben we even geshopt! Ook zijn we daar Sabrina tegen gekomen een ander Duits meisje. We hadden een leuke en vooral zonnige dag in Seattle.

Nu ga ik vanavond eens een keer lekker vroeg slapen , maargoed morgen kan ik toch uitslapen dus dat is geen probleem opzich! Ook heb ik gehoord van mijn moeder dat ze een plaatsje heeft bemachtigd op de camping voor de zomer 2011 in Spanje op Ballena Alegre, dus ik land niet op Schiphol als ik terug kom vanuit Amerika, maar ik land op Barcelona en heb een paar daagjes vakantie met hen, voordat ik met ze terug rij naar Nederland!

Dit was alweer een heel verhaal! Nu stop ik erweer mee, jullie horen wel weer van me!

Liefs en de groetjes van Sharona

  • 26 September 2010 - 07:10

    Mam:

    Weer veel meegemaakt Sharoon!!!
    Leuke clubs hebben ze daar haha.Wel sneu voor dat meisje dat ze niet werd opgehaald,maar gelukkig kon ze bij jouw blijven slapen.
    Veel liefs en have fun.
    xxx mam

  • 26 September 2010 - 08:12

    Sarah:

    Weeeeer geslaagd! =D

  • 26 September 2010 - 09:56

    Joëlle:

    hahaha echt iets voor jullie dat die club leeg was. =p
    leuk verhaal verder hahaha.

    liefs joëlle !!

  • 26 September 2010 - 10:21

    Tessa:

    Heemeid,

    Wat een leuk verhaal weer, we spreken elkaar dinsdag!:D

    veel liefs vanuit London (L)

  • 26 September 2010 - 10:57

    Ellen:

    Heey meidd!:D

    Wat een leuk verhaal weer zeg! Je maakt daar echt veel mee!;) Gelukkig dat het allemaal zo super is daar!
    Wat sneu voor Janin van dat gezin, dan heb jij h et echt wel getroffen volgens mij!:)
    Haha, dat van die lege discotheek was wel een goeie!:P Maar gelukkig dat het andere café wel gezellig was!

    Nou meidd, heel veel plezier nog en ik spreek je snel!

    Liefs, xx Ellen!

  • 27 September 2010 - 09:54

    Pap:

    Tjonge tjonge jij maakt van alles mee,lachen van die club.Heel veel plezier deze week.

    groetjes uit Italie

  • 27 September 2010 - 18:08

    Truus:

    Hoi Sharona,
    fijn dat je ook al wat leuke meiden hebt ontmoet.
    het gaat jou ook goed zo te lezen,dat is fijn vooral voor het thuisfront:).

    Groetjes Martin,Truus en Koen

  • 28 September 2010 - 13:50

    Marieke:

    Hee!!!
    Volgens mij ben ik toch weer de laatste (a)
    Moet eens vaker achter de pc!!.. Hmm leeg cafe is wel even minder ;).. Haha jaa idd!!.. ons kennende zijn de verschillende soorten taart later wel in overvloed:P.. Wooh!! Beter, .. meteen door naar Spain!!. Toemaar, Super!!.. xxxx

  • 28 September 2010 - 19:28

    Liza:

    waaaauw wat een verhaal weer. je kaartje is nu btw echt op de post haha! snel skypen sharoontje hihi x

  • 29 September 2010 - 14:02

    Lisanne:

    Blijkt maar weer dat jij het getroffen hebt met het gastgezin!

    Een leuk stukje weer trouwens :D

  • 09 Oktober 2010 - 09:39

    Mam:

    Wanneer komt je volgende verhaaltje,ik elke keer kijken of je alweer wat geschreven hebt.We wachten met ongeduld af haha:P

    Veel liefs van mam

  • 16 Oktober 2010 - 13:26

    Lisanne:

    Meid!
    Have fun in Vancouver!
    Ben erg benieuwd naar je belevenissen daar!

  • 17 Oktober 2010 - 17:16

    Miranda:

    hoi sharona
    hoe gaat het daar bij jou
    hier gaat alles zijn gangetje we kijken al weer uit naar een nieuw reis verslag
    gr van de meiden van huitink en herbert hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharona

Actief sinds 25 Mei 2010
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 41361

Voorgaande reizen:

22 April 2013 - 07 Augustus 2013

Zomer au pair in Engeland

09 Augustus 2010 - 26 Juli 2011

1 jaar au pair in Amerika

Landen bezocht: